maandag 18 augustus 2014

Deventer Skyline Muurschildering.EGD

Altijd fijn om de skyline van Deventer te schilderen, maar zeker 5 meter lang op een muur bij de mensen thuis. 

Panorama van de mooiste skyline van de wereld (als je het mij vraagt) en ik ben niet de enige aan de vele positieve reacties die ik heb mogen ontvangen op de verschillende social media kanalen. Met de repost op Facebook pagina Leven in Deventer als hoogte punt.

Ik heb hem met sjabloon handmatig uitgesneden en met spuitbus op de muur gespoten. Hij is 1 laag, dat wil zeggen dat de achtergrond is kleur van huisjes zeg maar, en de ramen en daken krijgen kleur. Hij is ongeveer 5 meter lang en de toren is ongeveer 65cm. hoog. 

Mocht je ook ideeën hebben om een muurschildering van de Deventer skyline in je huis of bedrijf te schilderen, bel of mail mij gerust. Langs komen in mijn atelier mag ook altijd. 

Mail: e.scheffer@egbertegd.nl 
Tel: 0624416387 (ook what's App)
Website: http://egbertegd.nl









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Share